fredag 12 juni 2009

godkväll


Klockan e 18 ca,.. JAg har vart ute o gått i skivädret..

(tar ca 20 min.., iafall i skitväder o me findojjor haha)

Ner på stan,.va tvungen o köpa panodil zapp på apoteket plus lite annat

så tung i huvet! o illamående idag.. urk! =/


Dem ringde från jobbet så på söndag ska jag jobba,.känns sådär..men de e bara knapra piller..o dricka sån echina droppar i vatten... har ju strepsils o nässpray o allt annat..(inte för o förglömma panodil,ett måste! ett beroende jag har) yaaay


JAg solade idag.. guu så skönt.. JAg älskar o sola.. MItt hår e slitet..de har gått av.. inte så konstigt efter 6 blonderingar på 1 dag att gå från brun till blond! thats life... mår 100ggr bättre iafall... me ljust.. baah


åååå mitt huve e så tungt!!! Micke har köpt massa godis.. såna sura döskallar som jag ääälskar.. får vell se om jag kan hålla tassarna borta från påsen ;) hehe

Tuva e hos mormor sin..hon e känslig o åksjuk.. men nu har hon kräkts 4 ggr! på g o bli sjuk? hoppas inte!!! gumman! vill bara pussa henne! tur att hon kommer hem vid 12 imorn.. mamma älskar dej!!! <3<3

Nu ska jag bada me mina pojkar,. <3<3>

HA EN TREVLIG KVÄLL!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar