lördag 6 juni 2009

im sitting down here....

pirr pirr... snart kommer micke hem!!!! :) :) som jag saknat honom!!! mitt hjärta!!!
Sitter här me blonderingscreme i skallen.. eller,. på 1 slinga... vill inte bli blond men tänkte göra lite slingor i fram typ,.. ni som känner mej vet ju att jag e bäst på sånt ;) tihi... så nu väntar jag o se om de blir oranget eller inte... hatar de.. fult...

de e kul när de blir lyckat.. OM de blir de så kommer de bild på de något...

Jag passade på o sola iafall när jag va själv.. o handlat... haha..man e ju störd. när man väl e själv så vilar man.. snacka om slut som människa ;)

dem spelar partyklassiker på rixfm nu.. boom diggi diggi bom diiggi bang.. haha.. jag o karro.. man va ju bra inne i den låten,. kunde hela rappen!
E.M:D kommer ju till hamnis.. funderar om jag ska gå nu.. tycker dem e bra..
O fina ;)
neee nu ska jag slappa vidare...<;)
micke kom nu!!!! fast de e typ 2 timmar kvar..... tjiing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar