måndag 22 juni 2009

Vem tackar mej??

JA som rubriken lyder.. vem tackar mej när jag jobbat 5 helger i rad o helt slutkörd?!!??!
Jag tänker fan inte göra de.. ska få tag i chefen o fixa de.. lätt?? nej.. men jag tänker på mina barn! och mej själv!
som sagt.. vem tackar mej.. ååå tack sandra för du sliter arlet av dej
nääää
tack sandra för du aldrig e hemma med dina barn?
nääää

Micke får ju aldrig vila.. han jobbar i veckorna o ledig på helgerna o då jobbar jag... jag träffar knappt barna.. nu får de bli SKÄRPNING!! eller hur! ??? så less... :(

dessa bög helger kommer i slutet av juli o augusti.. fatta långt in i augusti!! jag kommer inte leva instängd!

arg arg. ledsen!! o arg!! idag e jag ledig =) o imorn me =)
underart väder o gos me mina underbara barn!!! de e lycka iafall!! Tack för ni finns pluttarna mina!!

O min blogg suger.. går ju inte o fixa ngt på den?? inte vilka bloggar jag föjer osv osv.. blogpot suger ju!!! buhu!! NE nu får jag se saker posititv o gå ut me barna så fort albin vaknar!! Tuva O Albin... ni gör mamma lyckligast! vad vore jag utan er???? uppdatering sen =)

1 kommentar:

  1. ojj, du måste ta d lugnt, Jobba inte hjäl dej människa! :) ta tag i det där nu!
    tuva&albin behöver dej, visst du behöver pengar, men inte genom att köra slut på dej själv! tycker du ska skaffa blogg på blogg.se istället ;) ta hand om dej nu, sommarkram!

    SvaraRadera