fredag 12 juni 2009

godmorgon ;)



Översta bilden Albin liten
Under Tuva liten
visst e dem lika mina troll?? :)


Lediga fredag! o jag o barna sov till 9.30!!! <3>
jag mår illa..tjock i halsen o ont i halsen... skiten smyger sej på mej.. :(
de e så typiskt.. när kroppen slappnar av så kommer allt.. infektioner o skit...
när man VÄL e ledig...
Jag borde känna mej utvilad..men inte.? BArna e pigga i afall o de e huvudsaken..
mår inte dem bra så gör inte vi de heller!
Mina älskade troll!

Albin börjar prata mer o mer nu..
mmpa- strumpa
ack ack-tack tack
äppee-äpple
vad jag kommer på nu i min trötta hjärna.
mamma o pappa e självklart.
o syrran Tuva kan han säga åxå..

Sen vet han vart öga näsa mun är ,. o klockan o lampan o magen o snoppen ...
aa typ...
finns mera men har inte uppskrivet...

FN så tröött jag e...
på måndag börjar jag mitt sommar shema..
Jag måste ner till apoteket idag...
jag fryser! buurr ändå har jag dubbla strumpor???
nu måste jag ta Albin..han har mina klackskor på sej.haha
uppdatering mera sen!! tjing








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar