söndag 10 maj 2009

blivit så dålig!

ja,.jag har blivit såå sjukt dålig på att ta foton på min familj..måste måste ladda batterierna..men de e svårt,.Albin vill helst äta upp kameran och Tuva ska oftast lipa..typ ;)
gosungarna!!

Söndagen idag har vart så underbar! mkt kärlek o massa mys! jag hatar verkligen söndagar annars.. blää.. för mej e de en sån dag som man ska ligga i soffan..osminkad o lat o ful...

Vi e mätta nu,vart potatisgratäng o kött.mums! Albin sa mmm mmmm hela tiden..haha trollungen :)

De finns så mkt som jag vill göra men vet inte riktigt vart jag ska börja...Väntar me spänning på min första lööön.. blir den över en summa så e de jag som ska pierca mej.. ena skrattropen min eller snett i läppen.. vi får se vilken de blir..
Nu ska jag bada barna... kram s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar