måndag 11 maj 2009

perfekt




ja de lyder min rubrik..kan bli så himla less på vissa som kan o vet allt o anser att allt dem gör e så himla perfekt! :(




Jag går min kurs nu o den e så himla bra! snacka om att man lär sej o säga nej o tycka o tänka för sin egen del! jag har jämt haft svårt o säga nej o kanske säga vad jag tycker! men de e såå sköönt att säga tex vad man tycker i vissa situationer... man ska inte ha massa i påsen som man inte klarar av att bära.. ut me de bara!!




heja heja! ;)


Idag ska jag jag träffa chefen o få mitt shema för juni o juli.. wieee :)


sen i kväll ska jag jobba hon min S :) :)




Dagen i dag var himla mysig.. eller morgonen.. massa mys me barna.. JAg passa på o gå me båda barna till dagis o de gick jättebra! Tuva e såå duktig.. shiit snacka om att de e stora tjejen nu :) hon skulle ha princess tofflor o armband på sej för alla flickor på dagis har de ,. nawww =)




over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar