söndag 24 maj 2009

Tjji fick jag!! ;) :)


toddilloo..

stängde inte av mobilen i natt för jag tänkte.. att aha jag kanske får jobba..

mkt riktigt så fick jag de åxå.. började 8-15 sen 15-19 hos min brukare.. KANON! såå nöjd me denna dag!! jag älskar mitt jobb!

ska bli så jäävla skönt o bli undersköterska o klättra lite på stegen...

De e verkligen jag.. kan inte tänka mej ngt annat just nu faktiskt!

Förra gången jag jobbade på ett hus så sa en gumma att jag va så duktig o undra när jag skulle jobba igen... naaw..:) de värmer ju.... dem små liven ;)


O idag skojja jah lite me en dement... o Hon sa till 2 gummorna vid hennes bord att jag minsnn va såå söt tjej :) fniss! :)


Så nu funderar jag om jag ska vara ledig imorn eller om jag ska skriva att jag orkar o kan jobba.. tycker ju de e så kul ju,. vill vara där jämt.. haha.. sjuk jag e.. i noww ;)


Mina små hjärtan e bättre nu,. förkylda men okej... ÄLSKAR ER MINA TROLL!! Guuu vilken bra dag i dag! mer såna åt mej!

en busbild på min Stora tjej bjuder jag på :) tjiing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar