torsdag 28 maj 2009

Dax för uppdatering

flåt mej! de har vart såå mkt..
jag jobbar hela tiden är trött men älskar o jobba!
Saknar min lilla familj.... Men de e så sjukt.. ibland e de så skönt att bara komma hemifrån.. vara själv.. sitta på toan själv på jobbet...

o min Albin e stora killen.. börjar prata nu.. :) typ sitta där,äpple,tack tack, akta dej, tuva, m.m förstår allt...min lilla einstein! puss!
Dem e såå förkylda nu mina hjärtan.. Tuva e superhostig o Albin åxå.. snorar o hostar..hemma från dagis..

Jag har verkligen kommit in mej nu på jobbet o mår så himla bra! Alla e så snälla mot mej o rutinerna börjar fastna o allt rullar på... Dem e som små barn Liven.. haha

Så micke blir hemma i dag o imorn....... aaa me barna då..
Fn.. måste börja dieta nu igen.. jag har tryckt hela tiden.. känner mej som en sophög... blä!
Nån som vill gå me mej på brittan?? ja britney spears..
tjohej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar